יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

שיט נהרות באיסלנד על ספינות מרוץ

החל מהשנה יש אטרקציה חדשה לכל מי שמחפש להזרים קצת אנדרנלין בורידים. בפעם הראשונה נוסעים לאיסלנד יכולים עכשיו לשוט בנהר במהירות של 75 קמ"ש על סירות מרוץ מהירות (riverjets). שירות זה מוצע על ידי חברת איסלנדית בשם Riverjet על הנהר קוויטה (Hvítá) במערב איסלנד, לא רחוק מרייקיאוויק.

החברה מנוהלת על ידי זוג נורבגים שהגיעו כתיירים לאזור מעגל הזהב ושם באזור הנהר Hvítá הם חיפשו מקום אידיאלי עבור סירות המרוץ שלהם.

בראיון לעיתון מקומי אמרו הזוג כי לדעתם מדובר במיקום מושלם לתפעול סירות מרוץ כאלו. לשניים יש ניסיון עם ההפעלת רפטינג נהרות בנורבגיה אך מכיוון שאסור לסירות מסוג זה לשוט בנהרות נורבגיה הם נאלצו לחפש מיקום אחר לספינות המרוץ שלהם.

סירות המרוץ Riverjets מסוגלות לשאת עד 11 נוסעים, ועל ההגה ממונה אחד העובדים של החברה. כל הטיול לוקח בערך שעתיים, מתוכם 50 דקות על הסירות בנהר. השיט מתאים לגילאי 10 ומעלה בלבד.

בעלי החברה אומרים שהשיט לא קיצוני ובשום אופן לא מסוכן. "אנשים אמורים פשוט לשבת בסירה, להירגע, ליהנות מהנוף וגם קצת בידור", אומר אחד המפעילים.

הפעילות של החברה אושרו על ידי מינהל הספנות האיסלנדי והמטרה היא להציע טיולים בכל ימות השנה.

לאתר חברת ריוורג'ט.

תגובה 1:

  1. וואו שייט בספינות מרוץ? זה נראה מטורף! והאמת קצת מסוכן, אני לא חושבת שהחברה שלי הייתה מסכימה להיכנס איתי לדבר כזה :) אבל זה נראה סופר כיף..

    השבמחק

2009-2010 @ מטיילים באיסלנד. כל הזכויות שמורות לגיא גוטרימן