יום שבת, 19 בפברואר 2011

דרום איסלנד יעד נבחר של טריפ אדוויזור

אתר האינטרנט המוביל טריפ אדווייזור (Trip Advisor), אתר התיירות הגדול ביותר ברשת, דירג לאחרונה את דרום איסלנד כאחד היעדים המומלצים לקיץ 2011.

אזור דרום איסלנד קיבל ארבעה מתוך חמישה כוכבים לדירוג מסלולי הטיול באזור. קו החוף הדרומי של איסלנד ידוע בנוף המרהיב עם תצורות נוף יחודיות, הרי געש וכמה ממפלי המים המרהיבים של אירופה. מספיקה נסיעה לאורך כביש מספר 1, הכביש המקיף של איסלנד כדי לחוות את כל זה. המסלול המומלץ מתחיל בעיר הבירה שך איסלנד, רייקיאוויק וממשיך עד לעיירה המקסימה ויק (Vík) הנקודה הדרומית ביותר באיסלנד. באזור ויק נמצאת שמורת דירהוליי המוקפת צוקים מרשימים וסלעי לבה אימתניים המבצבצים מתוך הים סמוך לקו החוף. האזור ידוע כמקום קינון למינים רבים של עופות ים.

נסיעה לאורך דרום איסלנד היא חוויה מדהימה וגם הדרך המשתלמת ביותר לראות קרחונים, הרי געש, חופי חול שחורים, תצורות סלע מיוחדות ומפלי מים תוך זמן קצר בעת ביקור באיסלנד. למרות שהאפשרות לטייל קיימת כל השנה, הנוף מרהיב במיוחד במהלך חודשי הקיץ של איסלנד.

אתר איסלנד המדריך לארץ הקרח והאש, מרכז את המידע הרב ביותר לאיסלנד בישראל. באתר תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם לאירגון טיול בחבל הארץ המרתק של אזור דרום איסלנד ושאר חלקי האי. למי שרוצה להתרכז בטיול רק בחבל ארץ זה, פרק הזמן המומלץ לביקור באזור דרום ומערב איסלנד הוא בין שבוע לחמישה ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

2009-2010 @ מטיילים באיסלנד. כל הזכויות שמורות לגיא גוטרימן