יום שישי, 30 ביולי 2010

מגזין לונלי פלנט ממליץ על איסלנד כיעד מושלם לשנת 2010

מדריך הטיולים "לונלי פלנט", המליץ על איסלנד כאחד היעדים בכתבה על "הטיולים המושלמים לשנת 2010". המגזין מעודד תיירים לבקר בארץ שמש החצות וקובע כמעולם לא היה זמן טוב יותר. במגזין לונלי פלנט שיצא בחודש ינואר השנה, מסופר כי כיום איסלנד זולה מתמיד וזאת עקב שער חליפין נמוך של הקרונה האיסלנדית. גם טיסות לאיסלנד חודשו לאחר הפסקת ההתפרצות הוולקנית של הר געש אייפיאטלאיוקול (Eyjafjallajokull).

לונלי פלנט, מספר כי בירת איסלנד, רייקיאוויק, היא יעד מומלץ במיוחד. הכתבה מתארת את העיר כמקום מושלם לאלו המעוניינים להנות מערבי קיץ שאינם נגמרים. המדריך גם ממליץ על טיול אל המעיינות החמים וההרים הצבועים בצבעי פסטל באזור לנדמנלאוגר (Landmannalaugar). למי שיש זמן להקדיש ארבעה ימים, טרק לנדמלאוגר-תורסמורק נחשב לאחד ממסלולי הטיולים היפים בעולם ועובר בין שולי קרחונים, הרי געש, הרים בשלל צבעי הקשת ומערות קרח.

מגזין לונלי פלנט מפרט על כמה פעילויות קיץ ואירועים שקורים ברייקיאוויק, הכוללים: 5-8 לאוגוסט - מצעד הגאווה של רייקיאוויק., 14-29 לאוגוסט - פסטיבל הג'אז וב-21 לאוגוסט ערב תרבות לאורך הלילה. זהו פסטיבל תרבות שנתי המתקיים בלב ליבה של העיר. עכשיו, בשנה ה-15 לקיום הפסטיבל, הפסטיבל הפך לאחד האירועים הגדולים של השנה, חלק מהותי מחיי התרבות של איסלנד. אלפי אנשים מטיילים ברחובות, בערב מרגש ומגוון, ונהנים משללן פעילויות, כמו מופעים ותערוכות מסורתיות. בהחלט שווה ביקור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

2009-2010 @ מטיילים באיסלנד. כל הזכויות שמורות לגיא גוטרימן