יום חמישי, 15 ביולי 2010

תוכנת טיול באיסלנד מיוחדת לאייפון

הרבה חיכו לזה והנה זה הגיע. תוכנת טיולים חדשה עבור אייפון (iphone) ואייפוד (ipod) יצאה לאחרונה באיסלנד. התוכנה מאפשרת למשתמשים לקבל מידע על מספר אתרים ואטרקציות באיסלנד, כולל פרטים על זמני פתיחה ותחבורה, מלווה בתצוגת מיקום בתוכנת GPS.

פארק ת'ינגוטליר (Thingvellir ) שנמצא במסלול "משולש הזהב" הפופולרי מופיע גם הוא כחלק מהאטרקציות בתוכנה.

התוכנה ניתנת להורדה בחינם, אבל לקבלת מידע על מסלולים מלאים נדרש תשלום.

התוכנה הראשונה נעשתה כבר בשנת 2005. אבל מחסור בטכנולוגיה זמינה שתדע להתמודד עם עומס המידע מנע את יציאת התוכנה לשוק הרחב. כיום שמכשירים כמו אייפון הפכו פופולרים אצל הציבור הרחב, הטכנולוגיה הפכה נגישה הרבה יותר.

טיולים זמינים אחרים כוללים את בירת איסלנד, רייקיאוויק והעיירות הסמוכות. מסלול מרכזי סביב רייקיאוויק מוצע בחינם במימון עיתון Reykjavik Grapevine היוצא לאור באיסלנד בשפה האנגלית.

להורדת התוכנה ליחצו כאן.

2 תגובות:

  1. קשה להגיד בימינו שאני מופתעת מזה, הכל כבר קיים באייפון ו/או מומצא במיוחד בשביל האייפון אבל אני מודה שזה רעיון נחמד! לחברתי שתחיה יש אייפון והיא לא מצליחה לעזוב אותו, אולי ננסה לתעל את זה למטרות מועילות. אולי איסלנד :)

    השבמחק
  2. אוי איסלנד תמיד היתה סוג של חלום עבורי (מי לא ירצה לראות את אורות הצפון בלייב?), אולי אם אני אוריד את האפליקציה זה יקרב אותי טיפה ליעד? (: טוב, נחכה שיהיה משהו דומה גם לארץ.

    השבמחק

2009-2010 @ מטיילים באיסלנד. כל הזכויות שמורות לגיא גוטרימן